Add Contact Button: 

Newsletter Subscribe Button: 

Page Contact Button text: 

לתיאום פגישה

Page Contact Call to Action: 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Disable Page Contact Button: 

קבוצת גוברמן מציעה ללקוחותיה שירותי חשבות שכר פרימיום המיועדים לארגונים אשר אינם מתפשרים על טיפול מקצועי בכל הנוגע למשאב החשוב ביותר בארגון – המשאב האנושי.
לשכת השכר של קבוצת גוברמן מעניקה ללקוחותיה שירות ללא פשרות המבטיח הקפדה ודיוק בחישוב שכר העובדים וזאת באמצעות שיטות עבודה אשר פותחו במשך למעלה מ-20 שנים ובעזרת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

השירות ניתן על ידי שימוש באמצעים מקוונים ובמגוון רב של תוכנות שכר מתקדמות, בין היתר, מיכפל, שיקלולית, חילן, סינאל ועוד.

יתרונות העבודה עם לשכת השכר של גוברמן

  • שירות הניתן על ידי כוח אדם מיומן ואיכותי אותו הקבוצה מכשירה ומשמרת לטווח ארוך.
  • שיטות עבודה המאפשרות ביצוע מדויק, יעיל, ונוח מבלי להחסיר בבקרות האיכות הנאותות.
  • שירות Outsource (מיקור חוץ) אינטגרטיבי אשר יוצר תחושה של In-house.
  • ניסיון רב בהענקת שירותים לחברות בינלאומיות וחברות ציבוריות.
  • תודעת שירות גבוהה ושאיפה למצוינות בביצוע.
  • תוצרים ברמה הגבוהה ביותר.
  • מחלקת שכר בכירים המבטיחה חסיון מלא לנושאי המשרות בארגון.

במסגרת השירותים:

  • הפקה חודשית של תלושי שכר.
  • הפקת דוחות חודשיים, פקודות שכר, דיווחים למוסדות בגין ניכויים (טופס 102) , תשלומים סוציאליים, פירוט לצורך ביצוע העברות שכר בנקאיות/ הפקת קובץ מס"ב, תמחיר ודוחות מותאמים אישית.
  • הפקת דוחות שנתיים רלוונטיים: טפסי 106, דוחות 126.
  • טיפול בגמר חשבון לעובדים עוזבים ומפוטרים כולל טופס 161.
  • קליטה של עובדים חדשים ועדכון מערכת השכר בתנאי העסקתם.
  • טיפול בהחזרי תגמולי מילואים.
  • תיאום השכר מול סוכני הביטוח בכל הקשור לפוליסות ביטוח מנהלים, קרנות השתלמות וקופת גמל, עדכון טבלאות הגביה וכד'.
  • שירות שכר מנהלים אשר מאפשר להנהלה הבכירה בארגון לשמור את שכרה חסוי באופן אבסולטי ומסופק על ידי מנהלי המחלקה.

כחלק משירותי לשכת השכר, הקבוצה מציעה שירותי שכר משלימים אשר הפכו בשנים האחרונות לכלי מרכזי לייעול תהליכים בכל הנושאים הקשורים לחישוב משכורות. שירות זה מיועד עבור חברות אשר צורכות שירותי לשכת שכר חיצוניים (שאינה גוברמן), על מנת לייעל, להעשיר ולשפר את חווית השירות של הלקוח.