Add Contact Button: 

Newsletter Subscribe Button: 

קבוצת גוברמן מציעה ללקוחותיה שירותי חשבות שכר פרמיום המיועדים לארגונים אשר אינם מתפשרים על טיפול מקצועי בכל הנוגע למשאב החשוב ביותר בארגון – המשאב האנושי.
לשכת השכר של קבוצת גוברמן מעניקה ללקוחותיה שירות ללא פשרות המבטיח הקפדה ודיוק בחישוב שכר העובדים וזאת באמצעות שיטות עבודה אשר פותחו במשך למעלה מ-20 שנים ובעזרת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

השירות ניתן על ידי שימוש באמצעים מקוונים ובמגוון רב של תוכנות שכר מתקדמות, בין היתר, מיכפל, שיקלולית, חילן, סינאל ועוד.

יתרונות העבודה עם לשכת השכר של גוברמן

  • שירות הניתן על ידי כוח אדם מיומן ואיכותי אותו הקבוצה מכשירה ומשמרת לטווח ארוך.
  • שיטות עבודה המאפשרות ביצוע מדויק, יעיל, ונוח מבלי להחסיר בבקרות האיכות הנאותות.
  • שירות Outsource (מיקור חוץ) אינטגרטיבי אשר יוצר תחושה של In-house.
  • ניסיון רב בהענקת שירותים לחברות בינלאומיות וחברות ציבוריות.
  • תודעת שירות גבוהה ושאיפה למצוינות בביצוע.
  • תוצרים ברמה הגבוהה ביותר.
  • מחלקת שכר בכירים המבטיחה חסיון מלא לנושאי המשרות בארגון.

במסגרת השירותים:

  • הפקה חודשית של תלושי שכר.
  • הפקת דוחות חודשיים, פקודות שכר, דיווחים למוסדות בגין ניכויים (טופס 102) , תשלומים סוציאליים, פירוט לצורך ביצוע העברות שכר בנקאיות/ הפקת קובץ מס"ב, תמחיר ודוחות מותאמים אישית.
  • הפקת דוחות שנתיים רלוונטיים: טפסי 106, דוחות 126.
  • טיפול בגמר חשבון לעובדים עוזבים ומפוטרים כולל טופס 161.
  • קליטה של עובדים חדשים ועדכון מערכת השכר בתנאי העסקתם.
  • טיפול בהחזרי תגמולי מילואים.
  • תיאום השכר מול סוכני הביטוח בכל הקשור לפוליסות ביטוח מנהלים, קרנות השתלמות וקופת גמל, עדכון טבלאות הגביה וכד'.
  • שירות שכר מנהלים אשר מאפשר להנהלה הבכירה בארגון לשמור את שכרה חסוי באופן אבסולטי ומסופק על ידי מנהלי המחלקה.

שירותי לשכת שכר משלימים:

שירות זה מיועד עבור חברות אשר צורכות שירותי לשכת שכר חיצוניים (שאינה גוברמן), על מנת לייעל, להעשיר ולשפר את חווית השירות של הלקוח:

  • הכנת נתוני השכר ושליחתם ללשכת השכר.
  • ניהול נתוני הנוכחות במערכת הנוכחות של החברה (פתיחת עובד חדש, הגדרת חוזה עבודה, תמיכה עבור עובדים במידת הצורך, השלמת נוכחות וקודי היעדרות בהתאם לנהלי החברה: חופשה, מחלה, ימי בחירה, איפוס סיסמאות).
  • מתן מענה שוטף לשאלות הלקוח ועובדי החברה בשאלות הקשורות לנוכחות, עדכון פרטים אישיים, שכר ודיני עבודה.
  • בקרה על תלושי השכר וביצוע תיקונים על העבודה של לשכת השכר החיצונית במקרה הצורך.
  • בקרות רבעוניות וחצי שנתיות.
  • סגירת שכר והפקת דוחות + שליחת קובץ מס"ב שכר וקופ"ג.
  • הפקת דוחות לגורמים בחברה בהתאם לדרישתו של הלקוח.
  • עבודה שוטפת מול ספקים חיצוניים.
  • טיפול בגמר חשבון של עובדים ( טופסי 161+ בדיקת סבירות נתונים לערכי פדיון).
  • ניהול תיקי עובדים.