
שירות השמה
מחפשים עובדים?
"גוברמן משאבי אנוש" הינה חברת השמה הפועלת בתוך קבוצת גוברמן משנת 2014.
החברה מעניקה שירותי גיוס והשמה של אנשי כספים, סמנכ"לים ומנכ"לים בהתאמה אישית ללקוח. איתור ומיון המועמדים נעשה על ידי אנשי מקצוע מהתחום, תוך הבנה מלאה של צרכי הלקוח, העולם החשבונאי והייחוד המקצועי של כל מועמד. בהתאם לזאת, הלקוח נהנה ממועמדים הנבחרים תוך התאמה מלאה לצרכיו ולצרכי העסק שלו.
בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות בינלאומיות, סטארטאפים וחברות הייטק.
רוצים להתחיל לגייס ולקבל המלצות על מועמדים לעבודה? ניתן לפנות אלינו, ישירות לכתובת: alisar@guberman.co.il
מחפשים עבודה?
ב-"גוברמן משאבי אנוש" אנו מקבלים עדכון בזמן אמת על כל משרה שנפתחת, ומתאימים יחד איתך את המשרה האולטימטיבית.
בנוסף, נשדרג את קו"ח שלך ונכין אותך לראיונות במגוון משרות כספים בלעדיות בחברות הייטק מובילות! כל המשרות מיועדות לגברים ונשים כאחד.
שים ♥ - בעת הגשת המועמדות הנך מסכימ/ה לקבלת דיוור מקבוצת גוברמן מפעם לפעם. במידה ואינך מעוניינ/ת אנא עדכנ/י אותנו כאן (ישנה אפשרות להסיר את כתובתך מהמאגר בכל עת).
לא מצאת משרה רלוונטית באתר? ניתן לשלוח קו"ח ישירות לכתובת: jobs@guberman.co.il או לפקס במספר 03-5373330.
בחר/י סוג משרה
משימות עיקריות:
- השוואת תקציב מול ביצוע (חודשי/רבעוני)
- בקרה על הוצאות, רכוש קבוע (כולל טופס פחת), שכר ונלוות
- ניהול הקשר עם רו"ח החברה –הכנת מסמכים לביקורת וסקירה, עריכת דוחות כספיים באנגלית לפי IFRS, כולל ביאורים, עריכת דוחות מס, הכנת MEMO לפי IFRS (הכנסות, אופציות, השקעות, הלוואות המירות וכו')
- ניהול תחזית תזרים מזומנים, כולל AP, AR
- הכנת חישוב הוצאות בגין ESOP
- הכנת ניתוח כלכלי/תחזיות/KSF לפעילות הקבוצה
- הכנת מידע לחברה ציבורית: אנליסטים, משקיעים, וכו'
- חבר צוות מיזוגים ורכישות (תהליך מקדים להחלטה, בדיקת נאותות, שילוב ביום שאחרי)
- יישום מערכת הנה"ח (מבנה מאזן בוחן, תעודות עיקריות – חשבוניות/קבלות, איחוד, רב מטבעי, וכו')
דרישות תפקיד:
- רו"ח מוסמך/ת בעל/ת הבנה חשבונאית מעמיקה ונרחבת.
- ידע מעמיק באקסל (חובה!)
- הבנה מעמיקה בשכר ותהליכים שקשורים לשכר.
- ניסיון עבודה מול חברות בנות בארהב ומזרח אירופה.
- אנגלית (קריאה, כתיבה, דיבור) ברמה גבוהה.
- ראיה רוחבית ויכולת ירידה לפרטים הקטנים.
- Bookings of all movements - suppliers, clients and employees
- Invoice issuance
- Collection responsibility
- Reporting and payment to all government institutions
- Preparing and maintaining the prepaid and accrued expenses reports
- Revenue recognition, costs, compensation processes, cost of revenue and accounting month-end close process, preparing journal entries and account reconciliations
- Work with corporate business partners to ensure corporate standards are met
- Preparation for end of month reports
- Monitor and booking of travel reports and employees expense returns
- Payroll support
- At least 5 years experience in high level bookkeeping (Type 3)
- Strong Excel skills
- High-level English
- Proven experience in a global, multi-currency company and intercompany relations
- Must be organized, professional, with a good eye for details. Must be reliable and able to carry out tasks independently and in collaboration with other team members
- A quick learner, ready to work in a fast-paced, multidisciplinary environment
- An analytical, problem solving attitude
- 2+ years hands-on experience in Priority
Advantage:
- Experience in payroll calculation to more than 100 employees
- Experience in software Hi-tech companies
- Experience in subsidiary of a public company
- Experience in SAP based software
משרה מלאה 08:30-17:00
מיקום המשרה: ראשל"צ/חולון
- ספקים: הקמת ספקים, הקלדת חשבוניות, התאמות ספקים
- לקוחות: תשלומים, חשבוניות/קבלות
- התאמות בנקים
- דיווחים למוסדות
- הכנת משכורות ל-70 עובדים
- 4-5 שנות ניסיון כמנה"ח
- תעודת חשב/ת שכר
- ידע וניסיון על תוכנת SAP B1
מיקום המשרה: תל-אביב
- הקמת ספקים, הקלדת חשבוניות, התאמות ספקים
- התאמות כרטיסי אשראי
- תשלומים לספקים בארץ ובחו"ל
- מתן מענה לספקים וסיוע בסגירה חודשית
- נסיון של כ- 3 שנים כמנה"ח בצוות בתחום הספקים
- אנגלית ברמה גבוהה-חובה
- שליטה ב-Netsuit - יתרון משמעותי
- קליטת חשבוניות ספקים מהארץ ומחו"ל
- התאמות, התאמות בנקים
- דוחות נסיעות לחול
- דיווח למע"מ
- סוג 2-3
- ניסיון בעבודה מול ספקים ורשויות
- אנגלית ברמה טובה
- שליטה בפריוריטי ובאופיס הכרחית
- אחראי עצמאי ומסודר ובעל יוזמה ויחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה חלקית עם אופציה למשרה מלאה.
מיקום: השרון
שעות גמישות - ישנה אפשרות לעבודה מהבית
חברת נדל"ן אמריקאית מחפשת מנה"ח לעבודה מול מחלקת כספים בארה"ב.
- 5 שנות ניסיון כמנה"ח
- אנגלית ברמה גבוהה/שפת אם.
- ידע בתוכנת Quickbooks - יתרון
לעמותה המתמחה בשירותי טיפול ורווחה דרוש /ה עוזר /ת חשב.
מיקום המשרה: רחובות.
היקף משרה: 100%.
- עזרה בהכנת הדוחות הכספיים של העמותה.
- הכנה של דוחות ניהוליים שוטפים של העמותה ושל מרכזי הרווח בעמותה.
- בקרה על תחומים שונים בהם רישומי הנהלת החשבונות והגביה.
- סיוע למנהלי התחומים בניתוח תוצאות כספיות, הכנת תקציב שנתי ותוכניות עבודה שנתיות.
- תעודת רואה חשבון לאחר התמחות - חובה.
- תואר שני במנהל עסקים, חשבונאות או כלכלה - יתרון.
- התמחות באחד מארבעת פירמות רואי החשבון המובילות (BIG4) - יתרון.
- ניסיון של 2-3 שנים בתפקיד דומה - יתרון.
- ידע בתוכנת Priority - יתרון משמעותי.
- ידע באקסל ברמת נוסחאות, VLOOKUP וטבלאות ציר - חובה.
- יכולת עיבוד וניתוח אנליטי של נתונים מרובים - חובה.
- ידע בתוכנות האופיס.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לעמותה המתמחה בשירותי טיפול ורווחה דרוש /ה עוזר /ת חשב שכר.
היקף המשרה: מלאה (8:00-16:00).
מיקום: רחובות
- קליטת עובדים
- טיפול בגמרי חשבון, חישוב פיצויים והכנת טופס 161
- בדיקות נוכחות עובדים
- תעודת חשב /ת שכר - חובה.
- שליטה באקסל, כולל פונקציות של VLOOKUP, PIVOT ועוד
- ידע והיכרות עם חילן, אופק וחילנט - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
- פונקציה יחידה תחת CFO
- סגירות חודשיות
- הכנת משכורות
- מיכפל
- נטסוויט - יתרון
- אנגלית בסיסית
- משרה מלאה או 80%
- לפחות 5 שנות ניסיון
משרה מלאה א'-ה' 08:30-17:30
משרדי החברה נמצאים באזור התעשיה פולג בנתניה
נדרש ניסיון בסגירת מאזנים והבנה מלאה של חשבונות חתך
- תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 3 - חובה
- חריצות ודייקנות
- ניסיון עבודה - 7 שנים מינימום
- פריוריטי - חובה
- אקסל - ברמה גבוהה חובה
משרה מלאה, ללא ימי שישי 09:00 – 18:00 (עם גמישות בשעות העבודה)
מיקום משרה - ראשל"צ
- התאמות בנקים וכרטיסי אשראי
- הכנת משכורות
- הכנה לביקורת דוחות כספיים
- הזנת חשבוניות ספקים בארץ וחו"ל והפקת שיקים
- הכנת מע"מ ושידור מקוון
- דוחות רווח והפסד ומאזן בוחן חודשיים ורבעוניים לפי מרכזי רווח שונים בחברה
- ביצוע ניתוחים אנליטיים
- ניהול הנהלת חשבונות כפולה באופן שוטף
- מנהל/ת חשבונות סוג 3
- שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי – חובה
- שליטה מאה בEXCEL
- תעודת חשבות שכר - חובה.
- ניסיון של 3 שנים לפחות בהכנת משכורות - חובה.
- ניסיון והיכרות בעבודה עם מס"ב - יתרון.
- ניסיון בעבודה עם מיכפל - חובה.
- שליטה ביישומי Office בפרט Excel ועבודה במערכות ממוחשבות.
- אחראי/ת, יסודי/ת, אמין/נה, ורבלי/ת, זריז/ה, ראש גדול, דייקנות, יחסי אנוש מעולים, יכולת לימוד גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יכולת ביצוע מס’ פעולות במקביל.
- דיווחים שוטפים
- שליטה בהנהלת חשבונות " עד המאזן "
סטארטאפ הממוקם בתל-אביב מחפש מנהל/ת חשבונות מוכשר/ת! אווירה צעירה ואפשרויות רבות להתקדם.
- הנהלת חשבונות לקוחות וספקים
- הכנה לדיווחים לרשויות
- התאמות בנקים וכרטיסי אשראי
- גבייה
- תעודת מנהל/ת חשבונות רמה 1 + 2
- ידע בסיסי מקצועי
- אנגלית ברמת קריאה וניסוח מיילים
- ניסיון בפריוריטי- יתרון
- משרה מלאה
היקף המשרה: 100%.
מיקום המשרה: תל אביב
- אחריות על הכנת שכר לכ-800 עובדים.
- ביצוע הקמת עובדים במערכת השכר, עדכונים שוטפים, טפסים לביטוח לאומי, ביצוע גמרי חשבון והכנת טפסי 161.
- מתן מענה וסיוע טלפוני ופרונטלי למנהלים ולעובדים בסניפים בנושאי שכר ונוכחות.
- ניהול של צוות חשבי שכר במרחב (2-4 עובדים).
- עמידה בבקרות של השלוחה מול גורמי חוץ - רואה חשבון, ביטוח לאומי וכד’.
- פיקוח והדרכה על נוהלי הארגון הקשורים להעסקת עובדים וניהול תקין.
- תעודת חשב שכר.
- ניסיון מוכח של 3 שנים בעבודה כחשב/ת שכר. עבודה בארגון גדול – יתרון.
- ניסיון מוכח של ניהול עובדים – יתרון.
- ניסיון עם הפעלת מערכות שכר חילן, חילנט ואופק - יתרון.
- הכרת תוכנות אופיס וידע בהפעלת אקסל ברמה טובה.
היקף המשרה: 100%.
מיקום המשרה: תל אביב
- הצגת חיזוי פיננסי מרכזי יחד עם דיווח וניתוח תובנות.
- נתח הוצאות בפועל, תחזית ותקציב על בסיס חודשי ורבעוני.
- נהל בקרה וניתוח תקציבי לשמירה על בקרת הוצאות.
- הכן תקציבים מפורטות ומספק דוחות חודשיים על השימוש.
- קח את תהליך הסגירה החודשי והרבעוני (הפרשות, ניתוח, דוחות חודשיים ומצגות).
- חיזוי פיננסי ותקצוב תוך מעורבות בעלי בעלי עניין שונים בחברה.
- בניית ותחזוקה של מודלים פיננסיים / הערכת שווי מורכבים.
- ניסיון של לפחות שנתיים+ כמנתח FP&A או שווה ערך.
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / ניהול עסקים.
- ניסיון בעבודה עם מערכות דיווח (TM1, תובנות אדפטיביות וכו ').
- מוח אנליטי עם מיומנויות איסוף וניתוח נתונים מצוינות.
- Excel ו- PowerPoint מעולים.
- ניסיון בניהול פרויקטים, מיומנויות מצגת עם איכות גבוהה של שירות.
- כישורי תקשורת ובינאישיים מצטיינים.
- פותר בעיות יעיל ויצירתי, נוח עם עמימות, מורכבות וניואנסים.
- מסוגל לקחת בעלות על פרויקטים מהירים עם סדרי עדיפויות משתנים במהירות, לנהל אותם עד לסיום בסבלנות, גמישות ותשוקה.
- יכולת לדבר ולכתוב אנגלית בצורה שוטפת.
- הנהלת חשבונות לקוחות
- שחרור הזמנות לקוחות ממתינים לתשלום (אובליגו)
- חיוב לקוחות בכרטיסי אשראי
- ביצוע גבייה מלקוחות לרבות ביצוע התאמות ללקוח (קבלות, הפקדות, זיכויים וכו)
- ממשקים מול מנהלי המכירות
- שנתיים ניסיון
- ידע בפריוריטי - יתרון
- תקשורתי/ת, אסרטיבי/ת ובעל/ת יחסי אנוש מעולים
- Work directly with external audit team during quarterly and year end audits to ensure all financial information is properly supported
- Responsible for monthly, quarterly and annual closings, tax reports, chief scientist reports Handling the SOX field
- Tax reports.
- Reports to the authorities.
- Payroll checks: Compensation, allowance, holidays.
- Management of bookkeeping staff.
- Revenue Recognition and billing responsibility.
- Direct responsibility of subsidiaries in Israel.
- AR aging control and responsibility for collection.
- Cash Flow actual and forecast analysis.
- CPA from a Big 4 firm.
- Preference to experience auditing in public corporations.
- 5+ years of experience, that include experience working in a global and public organization.
- Proficient in Microsoft Excel
- Management skills codabilities- Advantage.
- Experience with tax reports.
Skills, Knowledge and Attributes
- Strong interpersonal and bilingual communication skills – written and verbal
- Ability to maintain a high level of confidentiality and demonstrate a high level of maturity
- Ability to work independently. Highly motivated and committed.
- Accurate and detailed oriented with high level of analytical and professional skills.
- Efficient, organized multi-tasking and customer-oriented.
- Ability to work with multiple interfaces, including managers and colleagues, in Israel and abroad.
היקף המשרה: 100%.
מיקום המשרה: ירושלים/רחובות
- ניהול של צוות חשבי שכר /מנה"ח במרחב (2-4 עובדים).
- הכנת משכורות לעובדים, כולל בקרה על קליטת עובדים חדשים וסיומי עבודה.
- הכנת דו"ח חודשי, נתונים למאזן שנתי, תקציב שנתי וניתוחים כלכליים.
- מתן סיוע מקצועי לרכזת השלוחה ולמנה"ח מרחבית בנושא כספים.
- עמידה בבקרות של השלוחה מול גורמי חוץ - רואה חשבון, ביטוח לאומי, מס הכנסה וכד'.
- פיקוח והדרכה על נוהלי הארגון הקשורים לכספים, העסקת עובדים וניהול תקין.
- מתן מענה טלפוני ופרונטלי לקהל העובדים, בנושאי שכר ונוכחות.
- תעודת חשב שכר - חובה.
- ניסיון מוכח של 3 שנים בעבודה בארגון כחשב /ת שכר - חובה.
- ניסיון עם הפעלת מערכות שכר חילן, חילנט ואופק, ומערכת הנה"ח פריוריטי - יתרון.
- הכרת תוכנות האופיס, אקסל - חובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
התפקיד הינו בכפיפות לסמנכ"ל הכספים וכולל ניהול צוות הכספים (8 עובדים)
תחומי האחריות הינם: הכנת דוחות חודשיים, רבעוניים ושנתיים ודוחות מס, דיווחים שוטפים לחברות האם, התנהלות שוטפת מול רו"ח מבקרים, אחריות על ניהול תזרים המזומנים של החברה.
משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות בפ"ת ובעוד כשנה עתידים לעבור למתחם החדש בראשון לציון.
- ניסיון כחשב/ת חברה או עוזר/ת חשב/ת בחברה או לפחות 3 שנות ניסיון כמנג'ר במשרד רו"ח- חובה
- רישיון רו"ח, תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות-חובה.
- ניסיון בהכנת דוחות שנתיים ורבעונים יתרון לחברה ציבורית.
- ניסיון בניהול צוות עובדים-חובה.
- אמינות, דייקנות, סדר וארגון. מוטיבציה, מוסר עבודה גבוה וראש גדול.
- יחסי אנוש טובים, עבודה עם ממשקים פנימיים וחיצוניים.
- הובלת צוות והנעת תהליכים.
- אחריות על כל המחלקות, התאמות בנקים, דוחות לרשויות.
- מנהל/ת חשבונות ראשית.
- לשמש כמעין חונכות לשאר מנהלות החשבונות
- משרה מלאה- דרום ת"א, ליד היכל מנורה.
- ניסיון בסאפ B1- חובה
- מנהל/ת חשבונות בכיר
אל תתייאש/י, נשמח לעזור לך למצוא את המשרה שמתאימה לך!
למה את/ה מחכה? שלח/י קו"ח עכשיו!